Lubrisyn HA + Polska
MB Pharma Distribution Sp. z o
. o . ul. Nowogrodzka 50/515
00-695 Warsaw

 soon

info@lubrisyn.pl

®  Copyright 2020

  • walczmy z siedzącym trybem życia. Pamiętajmy, że w przypadku pracy biurowej, siedzącej, godzina treningu dziennie nie wystarczy, by zniwelować złe skutki siedzenia.
  • bądźmy aktywni fizycznie i wybierajmy aktywności odpowiednie do naszej wagi, wieku i stanu zdrowia,
  • kluczowa jest także odpowiednia dieta – zdrowa. Starajmy się ją urozmaicać, wprowadzać nowe produkty i unikać monotonii.
  • po dłuższej przerwie od treningów nie zaczynajmy od nowa z “przytupem” – lepiej na spokojnie wrócić do aktywności fizycznej.
  • jeśli nie jesteśmy pewni techniki ćwiczeń, warto wybrać się w dni otwarte na siłownię. Są tam “instruktorzy siłowni”, których zadaniem jest odpowiedzieć na twoje pytania czy pokazać prawidłową technikę.
  • dla stawów najgorsze są dwie rzeczy – nadmiar i niedostatek. Dlatego starajmy się, żeby nasze treningi były rozsądne – ani nie przeciążajmy się niepotrzebnie, ani też nie unikajmy ruchu!
  • urozmaicajmy trening i pamiętajmy, że rozciąganie, rollowanie czy wzmacnianie jest też potrzebne!
  • w razie bólu podczas ćwiczeń, należy skonsultować się z lekarzem.
  • zawsze wykonujmy rozgrzewkę przed treningiem,
  • starajmy się walczyć ze stresem – przewlekły stres także może mieć negatywny wpływ na nasze stawy,
  • zadbajmy o odpowiednie obuwie podczas ćwiczeń.

 

LubriSyn HA+ made in USA Jak zapobiegać urazom ?

16 lutego 2021